Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Ashton Kutcher - seriöst är värdelöst?

Av Nilla - 30 maj 2009 11:17

hmm.. Om jag får 40 nya besökare på bloggen denna månaden så har jag slått mitt månadsrekord. Det är fan inte illa! :D


VAr massa trött igår efter väla, så jag gick och la mig tidigt. Kollade på nån film med Ashton Kutcher (stavning?) innan jag skulle gå och lägga mig. minns inte vad den hette, men han var ytbärgare. Ashton är ju med i "the butterfly effect" oxå, men.. det rimmar lite illa med that 70's show. Jag bara väntar på att han ska säga nått kul. Samma sak är det med Jim Carrey (stavning?) i den där filmen där alla tal blir ett visst tal, om man räknar ihop det. (Va fan heter den??) Nä. är nog svårt att att ta en person som varit med i komedier seriöst. Tråkigt, men sant...


Well well.. Kom på att jag nog var min största fiende, igår. JAg säger och gör så mkt dumt, finns fan ingen hejd på det. Dock blev jag riktigt hysteriskt underbart glad av ett telefonsamtal inatt. I de flesta andra fall svarar jag inte om nån ringer kl 2, men när denna personen ringer så bara måste jag svara.. :P Blir massa glad. (too much? ok...)


Well well.. Ska snart ut till mamma och käka morsdagsmiddag. Ska inviga mina nya fiiina skossingar! :D Ska nog ta en bild på dom, och slänga upp här. Vilken nörd man är egentligen! ;)

Hade en halv tanke på att ha "dagens anka" inslag här på bloggen. HAr ju iallafall ämne för typ 80 dagar framöver... :P Dock vette fan om jag pallar fota alla ankorna. Köpte förresten en rosa med fluff igår. Och när vi var och köpte mina converse var den en liten unge, min padawan, somkom med en likadan anka och började kolla på liverpool-kepsar. Jag borde ha kidnappat henne. Otroligt bra uppfostrad!! :D


Nä. Frukost väntar. Samt en fundering på om jag vill hänga med till kåren ikväll och supa mig redlös. Har ju inget bättre för mig.


Over and out!

 
 
Alex

Alex

30 maj 2009 21:45

The Guardian hette den..:) såg den också.
Gillar ditt andra inlägg (no more) eller ja gillar är kanske lite fel valt ord, but I totally understand.

http://alexandrafilipovic.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards