Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Nilla - 22 maj 2009 12:29

Jaa... blir lite urvattnat idag eftersom jag skrev så mkt igår.

Avslutade gårdagen med att hinka i mig en flaska vin och mysa till sex and the city. Sällan har jag haft det så kul kan jag tala om. Alkohol och sex i en oslagbar kombination. :D


Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Borde kanske klä på mig oxå... ;)


Annars vet jag inte direkt vad som är nytt. HAlvkasst väder idag, vilket är tråkigt. Jag hade ju sett fram emot att gå en promenad på stranden. jeje. Jag överlever väl det med...


Btw. Väpnat rån på andersberg igår. I förrgår förmodligen (som jag tolkade det iallafall) mishandel eller olaga hot (2 poliser stod och snackade med en snubbe utanför mitt). Sen jag flyttade hit har det varit ca 5 våldtäkter, inbrott, oräknerliga misshandelsfall, dubbelmord etc. Det som jag tycker är det knasigaste med detta är att man inte alls märker av det när man är ute och promenixar i området. Det är precis som att alla håller sig inne när det är mörkt, eftersom man vet vad som kan hända. Eller så håller de mig utanför för att jag är svensk. Ingen aning. TRagiska livsöden finns det här iallafall. Men det är kanske så det blir när 4000 pers ska bo på ett område som tar 10 min att gå igenom... 


Nuff said.

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards