Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Nilla - 25 maj 2009 21:22

Har en vag känsla av att jag måste gå ut med en sak officiellt. Jag är inte riktigt som jag brukar längre. Snarare helt uppåt väggarna. Inte så att det är nått farligt, snarare tvärt om. Är nog framförallt jättebra.

What's the deal, då?


Jo... Jag har gått och blivit.. (trummvirvel).. simsberoende. Igen! Spelade bara i knappt 2 timmar innan idag, men redan börjar jag tänka på sims vis... Exempelvis diska medans man lagar mat för att vara mer effektiv, och duscha innan man går och lägger sig för att spara tid på morgonen så att man hinner äta frukost. Det värsta är att allting måste stå vinkelrät och man tänker på sina sysslor som i små fyrkanter längst upp till vänster. Dessutom städar man inte toaletten, diskar, bäddar sängen eller liknande utan tillsägelse från ovan. 


JAg behöver ärligt talat hjälp. Detta kan bara sluta på ett sätt. Torken.

UUHH!!!


Shingeschule!

Av Nilla - 25 maj 2009 11:03

Holy macaroni..

Här sitter man på morronkvisten och käkar frukost. Och vad händer då? Det absolut värsta i hela mänsklighetens historia. (nej, varken förintelse, Bush eller Reinfeldt...) Min lagade framtand bestämmer sig för att bråka som fan och helt enkelt inte vara lagad längre. 

OCH JAG SOM HATAR TANDLÄKARE!!!!!

 Grejjen är att jag inte tror att jag kan gå med skiten längre (sen började dumma sig för ett par veckor sen), så jag är alltså tvungen att göra det jag tycker är absolut det hemskaste som finns, nämligen gå till tandläkaren. Dock kostar det ingenting för jag har nån sorts tandvårdsförsäkring elelr vad det nu är, och jag vet att de inte ska borra eller dra ut varenda tandjävel i käften, men fy faaaan va hemskt det är iallafall!

Ska dit på onsdag, direkt efter sjukgymnasten. Och jag som tänkte att jag skulle få en lugn dag... Icke! Får väl passa på att ringa folksam, gå till hfab, och alla andra 100 ärendena jag har att uträtta.


Idag ska ja iallafall vänta på att denna tradiga veckan ska gå. Ibland känns det iofs lättare att veta att man inte kan ses på en vecka, än att typ säga, ja, men vi får se. Då går man ju och hoppas. Och jag hatar att bli besviken!

Imorgon ska jag iallafall vara i skolan typ hela dagen, tror jag.. Sen på torsdag ska vi ha seminarie. Sen är jag ledig. Till och med den 14 juni.. Sen börjar sommarjobbet. Undrar lite när skattepengarna ska besluta sig för att trilla in...

Har allvarliga funderingar på att ta en sista minuten i augusti. Antingen själv, men hemskt gärna med sällskap. 


Förövrigt kan det tänkas att jag är kär... (Sås. nu fick du med synas!)


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards