Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Nilla - 6 maj 2009 21:08

Anneli:

Vår diskussion angående min eventuella bisexualitet får tas vid KOPieringsapparaten på COOP i COPenhagen, där vi skiter i COPyrighten. Vi får bota våra svinKOPPor med en KOPP kaffe, när vi KOPPlar våra sociologiska funderingar till den COPyrightskyddade KOPian. 


Eller så skiter vi i det.... ;)

Av Nilla - 6 maj 2009 11:48

Jag är så fruktansvärt uttråkad att jag håller på att dö.

Det är inte så att jag inte har nått att göra, för det har jag minsann.. Städa, dammsuga, tvätta, diska, skriva hemtenta, läsa kurslitteratur, skriva gekås-lista, bädda, damma, vattna blommor, skura spisen, skruva ihop mitt köksbord, göra iordning på uteplatsen och sist men inte minst behöver jag käka lunch innan skolan börjar kl 15. 


Vad gör jag då? Jo.. jag sitter och slappar och surfar på youtube, facebook och addictinggames.  Man kanske kan kalla det nån sorts kompensation eftersom jag var så duktig och sprang vårruset igår.Tiden var ju inte lysande, men samtidigt så sprang jag ju inte hela vägen. Bäst på ursäkter är man ju, men jag är helt enkelt för otränad för att orka springa 5 km. Har lixom aaaldrig sprungit.. Bara till bussen.. Och hur ofta åker jag buss? Ne, just det!! Dock sprang jag mer än jag trodde, och det var roligt. Sen att man springer över regementsområdet och det står en massa snygga militärer och vaktar och spanar gör ju faktiskt under för motivationen. Man vill ju inte bli klassad som slö, lixom.... :P

Dock ska jag förbättra tiden med minst 10 min till nästa år, eller att jag springer hela vägen. Det som blir lättast.. hahaha!! 


Nu ska jag fortsätta att inte göra nått.. Kanske ta fram mat till ikväll.. 

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards