Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Nilla - 11 maj 2009 12:17

I feel like singing. :D


Oj.. glad idag minsann. Trots ryggont, illamående, pms och allmän uttråkning.  Winamp på högsta volym med den bästa musiken ever. Jag sjungandes och dansandes runt i soffan. Just nu känns det inte som att det finns ett beskymmer i världen... Inget som jag inte kan klara av iallafall. 


Apelsinjuice är asgott och nilla är glad. Folk måste trott att jag var helt knasig idag när jag var och handlade. Virrade omkring och smålog för mig själv. Ibland kan livet te sig underbart. 


Drömmen idag hade faktiskt varit att man var på dejt med nån (...) i det fiiina vädret och äta glass och bara mysa och vara kär...

"Its a new dawn, its a new day, its a new life..." - Jepp. Precis så som det är. Rock til you die.. or something..


Ingen struktur alls... men det är väl ungefär så jag känner mig förtillfället. Ingen struktur och 10 000 tankar som virvlar omkring. Och en och annan fjäril i magen. Är det vårkänslor eller har jag vinterkräksjukan? 


AAAAAAAHHHHH!!!! Heidi och Anneli. I need you! (and this is more fun than what i told you the last time! :D)


Kick ass!!!

Av Nilla - 11 maj 2009 09:51

Dm två mest hektiska veckorna på väldigt länge är till ända. Känns som om tiden har gått rätt fort, men samtidigt känns tRisses begravning så avlägsen. Vill inte tänka på det, men ibland kan man inte låta bli. Vågar dock inte lyssna på låten "Therese" med risken för att jag aldrig kan sluta gråta.

Och lite så känns det faktiskt allmänt oxå...


Var på ett jättekonstigt humör igår på morgonen. Ville typ bara lägga mig ner och dö. Men saker har ju en förmåga att ändra sig, och det är väl tur kanske... 


Har väl egentligen ingenting vettigt att skriva, mer än att hjärnan snart kokar över av alla tankar. Psykolog finnes? 

Nä. man är bra sjuk i huvudet, det må jag säga... 


Ska ta och skriva nått vettigare ikväll, men nu är det frukost som gäller. Och sen ska jag åka och handla. Har fan ingenting hemma... Men det är sjuuukt tråkigt att handla själv. Aja... Whatever.


Pösshaj!

Ovido - Quiz & Flashcards