Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Nilla - 9 maj 2009 10:32

Tralalaa..

JObbade igår. VAr faktiskt trevligt. Dock betydde det en sjukt tidig morgon. Och en sen kväll på det var inte jättebra kanske. SKulle egentligen cyklat hallandsloppet idag, men med denna blåsten som är, plus att jag behövde sova så sket jag i det. Ska hem till mamma sen och käka och leka med Melvin istället.


Well. Jag och Anneli och Linda var på spexet igår. Det var ju klart sämre än en del andra år, men helt okej ändå. Hade sina ljusa stunder... Men det är tråkigt att det är en så stor genomströmning på skådespelarna, blir nästan bara sämre kvalité på spexet på grund av det. För nårra år sen var det typ samma crew i 2 år irad. Sånt blir ju roligt. Men det är alltid kul att komma ut och träffa folk, och spana och störa sig. ;)


Hemtentan är inte gjord än. Och jag gör väl den nästa vecka antar jag. Har massor av tid då. (ngt säger mig att jag inte alls kommer göra den då...)


Måste diska idag oxå, och slänga in en maskin tvätt. Sen måste jag duscha oxå innan jag åker til mamma. Sen är jag lite fundersam på om man överlever att tala om för henne om piercingen. Kanske borde skriva ett testamente innan. ;)

Ikväll ska Anneli komma hit iallafall. Hoppas inte att hon blivit mer sjuk bara. Vi ska göra nått som inte kostar pengar... Frågan är vad... Men det löser väl sig, tror jag. :P


Btw kan jag rekommendera ett spel (om jag inte har gjort det innan).  Pandemic 2, heter det. Det går ut på att man ska utrota mänskligheten med hjälp av virus, bakterie eller parasit. Assvårt men jättekul! Dessutom blir det inte tråkigare av att man klarar av det, utan snarare mer spännande. :P Upp till kamp alltså, förresten klarade jag spelet på 5:e omgången. ;)


Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards