Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Nilla - 21 maj 2009 20:33

Jaha...Och vad ska jag göra nu då? 

Jag har diskat, bäddat sängen, tvätt i maskinen och till och med möblerat om ankorna. 

Kontrollräknade dom.. 78 stycken, plus ca 10 st i en burk. Orkade inte öppna den, men jag tror det är runt 10 i den. Nu tar de upp 3 fulla hyllor i min billybokhylla, (80 cm). Alltså nästan 2,5 meter anka. Det ni! :D


Egentligen kanske man inte borde ta hem en "första dejt" hem till mig. När folk får se mina ankor säger alla typ samma sak: "Ja, du skojade ju inte om ankorna!"  - Nä.. sa jag det eller?! Nöt!


Iallafall så finns det en hel drös med ankor på internet och på lagerhaus som jag inte har. Dock är man ju fattig student, så om ingen ger mig  ankorna (vilket jag blir hur glad som helst för, i promise!) så blir det nog inga nya ankor på ett tag framöver. Dock hade jag verkligen behövt tömma en hylla till i bokhyllan för att få plats med fler... Men man bor ju i en etta, tyvärr.. Får hitta en rik man att gifta mig med. Då kan ankorna få ett helt rum för sig själva. :D


Funderar på att korka upp en flaska vin och glo på sex and the city. Ladda inför morgondagen. ;) 

Kan ju oxå tala om att jag har klarat Lego Batman (nej, inte 100%, men spelat och klarat alla bossarna), och jag blev så förbannad på korkade legogubbar att jag helt tappade lusten på att spela Indiana. Dock har jag fått en sjuk sims-abstinens. men eftersom mina spel fortfarande ligger hemma hos mamma är det ett no can do. Får väl se fram emot the sims 3 som släpps den 4:e. Tur att jag har 10 dagar att hitta ett tidsfördriv på. ;)


 Nä...sex and the city och vin var det. Fy faan va härligt! :D

Av Nilla - 21 maj 2009 17:03

Kände mig bara tvungen att slänga in denna. ;)



Av Nilla - 21 maj 2009 16:23

Vissa dagar är bra dagar. andra är bättre. Idag är det torsdag. Om den är bra eller inte kan jag inte avgöra. :P

Sov riktigt illa inatt. Kändes inte som om jag somnade överhuvudtaget. Dock blev jag riktigt glad runt 2-tiden, när jag uppenbarligen har blivit en såndär person som man ringer om man bara vill slösa bort en halvtimme i telefon, åt en person som jag tycker om. 


Var meningen att jag skulle gå upp i ottan och ta en promenad på stranden innan frukost. Vaknade dock kl 11 och var i stort behov av en dusch, så stranden fick vänta till efter frukost. Tydligen har badsäsongen 2009 redan börjat, och jag kan inget annat än att konstatera att jag minsann inte är i form denna sommaren heller. En stilla undran är hur fan det ska bli när man blir 40, om man knappt vågar gå på stranden ens med kläderna på vid 21 års ålder... 


Eftersom jag känder mig totalt ensam och övergiven igår (hehe) så tankade jag ner alla Indiana Jones filmerna och fick akut kåtslag på Harrison Ford. Dock fick jag även abstinens på Lego Indiana Jones på ps2, så det är nått jag ska syssla med snart. Spela igenom hela skiten. :D


HAr en fundering på att möblera om i mina bokhyllor oxå. Ankorna förökar sig som negrer i öknen (ursäkta uttrycket) så de får inte plats i min billy längre... Och jag vet vem jag ska skylla på! ;)


Oavsett vad så skulle jag micra bullar precis och kom att tänka på denna låten. Man må hata den, eller älska den. Jag älskar den och speciellt hennes skånska. -love-

Håll till godo!



Ovido - Quiz & Flashcards