Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Nilla - 24 maj 2009 20:21

Två dagars avbrott från bloggen. Ni måste tro att jag blivit knivmördad eller nått. :P

Kan tala om att det har jag inte, dock har jag inte haft tid att blogga.

I fredagskväll var jag på bio. Såg Wolverine. Kanske inte den bästa filmen ever, och inte den mest välgjorda.. Men 2 timmar med att kolla på Wolverines fina armar var fan inte fel. :D

Igår belv det heller inte mkt nytta gjord. Var dock på rusta och såg ett par utsnygga tapeter som jag vill ha. Inte tokdyra heller, bara lite. Däremot kommer pappa säkert ha ett helvete med att sätta upp skiten. ;)

Igår vad jag även hos mamma och pappa och käkade och sen kollade vi på Henrik Schyfferst show som gick på svt. Ibland älskar man statlig tv, och det är under de tillfällena de gör sjukt coola grejer, typ sänder direkt från nått sånt där. Ibland skäms man över att man inte betalar tv-licensen, men det går över ganska fort... :P


Idag har jag varit med päronen i gbg och hälsat på släkten. Kan låta träigt, men det var helt ok. Dock är det sjukt drygt att ååååka bil ända dit, och ååååka bil ända hem. Men ärligt talat. Jag är så satans trött på att bara sitta hemma och ingenting göra, så jag gör nog snart vad som helst för att bara få lite sällskap. Ska nog hämta misen imorron så att jag har henne att prata med iallafall. (Jag kommer sluta som en ensam 40-åring med 32 katter... och jag tål inte ens katter...)


HAr kommit på att jag har alldeles för få kompisar som bor i närheten. Har varit alldeles för bortskämd med det innan tror jag. Finns faktiskt inget bättre än att man bara kan ringa nån och ta en promenad i kvällsolen. Man vill ju inte gärna göra det själv, och speciellt inte med tanke på att de har varit TVÅ (!!!) väpnade rån här på andersberg de senaste dagarna. Ett var väl i onsdags, tror ja.. och ett idag, i eftermiddags. Helt fucking jävla sinnessjukt ju!! Och att råna videomix och Lidl?? Vad är det med dagens ungdom? Jävla korkat. Åk ut till söndrum och bryt er in i villorna som är där, så har man iallafall en chans att bli rik!


Jaa.. vad finns det mer att säga.. Tydligen ingenting. Har kommit fram till att jag känner mig rätt ensam, men jag vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt. Det är väl ok när man har saker att göra och ta itu med, men när man sitter och inte har ett dugg att hitta på så suger det stenhårt. Förmodligen därför jag har så dyr telefonräkning, skickar ju sms stup i kvarten till alla som INTE är online på msn. Satans otyg!


Lyssnade förövrigt på en massa musik på vägen hem från gbg. Sånt får en ibland att känna sig extra ensam, speciellt låtar som handlar om "special love" och dumpningar och bla bla bla. blir ju helt depressiv ju!

Nä.. jag har nästan 100 ankor, och ändå känner jag mig ensam. Kan man köpa sig en man och ha i vitrinskåpet och titta på? Typ Johnny Depp? ;) Hade varit utomordentligt trevligt.


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards