Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Sune dagen innan

Av Nilla - 23 december 2009 13:44

Imorgon är det julafton. Alla klappar är inslagna och jag vet vad jag ska ha på mig. Julen firas i skåne i år, med Razz och hans familj. Ska bli rätt skoj. 

Igår körde vi ner hit, och självklart körde vi precis när det började snöa. Tog lite längre tid än vanligt att köra de 10 milen, men what the fuck, sånt spelar mindre roll. Snö är iallafall roligt och här finns massor. Och än så länge har jag undvikit att bli mulad eller få snöbollar på mig. Får dock se hur länge det håller i sig.... :P


Igår blev det ingen sune, för det avsnittet är inte upplagt på nätet. Men Idag blir det sune. Det nästsista. Se och njut.


 
 
Ingen bild

Anneli

23 december 2009 14:55

Inte mulad...mölad!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards