Alla inlägg den 11 december 2009

Av Nilla - 11 december 2009 12:22


Just nu är det en aning konstigt.. Eller.. massa konstigt.. HAde feber igår. Rätt mycket feber enligt mig. Och febern steg snabbt. kl 20 hade jag 36,6 och vid 22 hade jag 38... Mådde lite allmänt jättepiss. Det konstiga var att jag inte hade nått annat än feber. Bara ont i ryggen... Precis som om jag hade urinvägsinfektion eller nått. Saken är den att det är omöjligt, eftersom jag var hos gyn igår på morgonen och alla tester var negativa. Alltså var det positivt. Fick dock antibiotika för en misstänkt urinvägsinfektion som tydligen har vandrat vidare och som jag har dragit med länge utan att känna av nått. Är ju förbannat underligt att få symptom efter man börjat antibiotika-kuren av nått man inte kännt av och som testerna visar inte finns... 


Ikväll är det iallafall fest. Ska till Natalia. Kommer nog bli kul. Om jag inte få feber igen eller så... Men jag har sovit en massa inatt, och nu mår jag bra. Mycket underligt alltså... 


Skolan sket vi i idag. Inte lönt att åka dit om man ändå inte gör nått. 


Nu ska jag städa. Razz kommer rätt snart. 

Ovido - Quiz & Flashcards