Alla inlägg den 24 december 2009

Av Nilla - 24 december 2009 14:40

Nu är det julafton. Man kan ju lätt ställa sig frågan vart faan året tog vägen. Inte vet jag. Dock är det bästa med detta året att det snart tar slut. Det har fan varit ett helvete sen dag 1; bakis och otrohetsanklagad. My God... 


Men julafton som sagt. Mina tankar är inte bara på klappar och mat utan även de personerna som inte är med oss längre. tRisse och Farfar bland annat, men även Mormor. Men mina tankar går även till alla "nytillkomna", Amanda som är dotter till Jonas och Helena och även personer i min omgivning som jag inte kände för ett år sen. Julen ska ju ändå vara en glädjens högtid, men många stygn i hjärtat finns en dag som denna. Vissa människor SKA bara finnas och vara med... 


Skänker en tanke till alla i himlen, och alla som vill ha min kärlek här på jorden. Skänker även en tanke till alla som har det svårt idag, allt från uteliggare till utnyttjade barn och alkoholister. I wish i could do more for you...


Nu väntar Kalle och hans vänner. Men först blir det självklart Sune. 



Men än en gång. God jul! :D


Ovido - Quiz & Flashcards