Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Dagens shopping

Av Nilla - 29 december 2009 15:37

Upptäckte igår att mina fina warp-skor i vitt skinn hade gått sönder helt alldeles. Är ju bara att reklamera dem, som tur är... Dock hade jag inget kvitto av nån anledning, men efter lite undersökande i lagboken och via google så fick jag svaret att det ska gå att reklamera en vara utan kvitto om man ex har skokartongen kvar och ett kontoutdrag om man har betalat med kort. Som tur var så sparade jag skolådan när jag städade i helgen, så jag gick tillbaka till affären och fick pengarna tillbaka. Tack snälla, snälla Stadium! :D


Problemet var dock att jag inte har några sådär halv-varma vinterskor efter att jag lämnade tillbaka dom. Så i ett desperat försök att eventuellt hitta nårra andra så åkte jag till en annan affär. Till min stora förvåning och lycka hade dom höga, fodrade converse till ett helt överkomligt pris! :D


  


Så jag köpte ett par sånna här. :D 


I vanliga fall kan jag tycka att shopping-upplevelser är onödiga.. och jag skäms nästan för att säga det.. Men mitt hjärta slog dubbla slag när jag såg att det fanns TVÅ varianter av skorna, båda i MIN storlek! :D Dock är det helt totalt onödigt att köpa 2 par skor, eller... inte onödigt kanske.. men inte ekonomiskt försvarbart. Dock kan man säga att jag bara betalade 100 kr för dem, eftersom jag fick tillbaka 400 för det paret jag reklamerade och mamma skulle sponsra med 200. Min mamma är minsann världens bästaste! :D


Åh... Lyckan är total med ett par splitternya, jättesnygga, bekväma, underbara converse på fötterna. Går fan inte att beskriva. I'm in love! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards