Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Saker, drömmar och insomnia

Av Nilla - 27 december 2009 10:44

Jag har kommit på en sak... eller ja. inte bara en sak.. men bland annat en sak... (gaah! Kom till saken!!!)


Jo. Jag sover rätt mkt.. eller inte extremt mycket, men för tillfället så träffar jag inte så möe folk däremot så drömmer jag om folken när jag sover. Sånt är faktiskt satans så läskigt. Speciellt när man drömmer saker om folk man känner som mycket väl hade kunnat hända. (Cissi kommer nog ihåg mitt beteende från i somras när jag drömde om en på jobbet, konstig stämning - check!!) Har en förmåga att skapa knasiga situationer eftersom jag drömmer helt sjuka saker om mina vänner, arbetskollegor, folk i klassen, familjen, släkten, andras familjer, kändisar etc etc.. Saker jag tror har hänt har inte hänt.. Sånt är udda... Dock är jag inte värst på den fronten. Ska inte outa min kompis (vet inte alls om hon läser, dock kul om hon gör...) Men hon drömde om en tjej en gång, som hon senare träffade på stan. Hon trodde att hon kände tjejen och hejade, dock tittade tjejen väääldigt konstigt på min kompis och det var inte förren rätt långt efteråt som hon kom på att hon inte alls kände tjejen utan hade drömt om henne... Totalt jätteudda.. hemskt hemskt.. Dock hysteriskt kul efteråt... :P


Ja... Har nog lite lagom jättesvårt att komma till saken idag. Sov pissdåligt inatt, huvudvärk precis hela tiden. Har legat på alla håll och sätt, men inget bra resultat inte... Har 10 000 tankar i huvudet, dock känns det som att jag tar upp alla problem igen nästa år. Det största "problemet" just nu är vart jag ska fira nyår. Frågade mamma om hon och pappa kunde finna sig i att låna ut huset till mig och den bättre hälften så att vi kunde ha fest. Men vi får se hur det blir med det... Är dock väldigt sent ute, men det är väl sån man är helt enkelt...


Idag ska jag iallafall ut till mamma och pappa och käka mat, sen ska jag kanske försöka att omorganisera i mitt kök och grejja lite med skolarbete. Men först blir det väl frukost eller nått...


Over and... out..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards