Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

skola, tandläkare och ridning

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt längre. Jag åker mest med och styr... Det näst jobbigaste var att det var så satans kallt. Kallt och snö i ridhuset. inte alls bra...


Projektet lider även mot sitt slut. På torsdag har vi redovisning, och 12.15 kan vi lägga detta åt sidan och ÄNTLIGEN fortsätta med våra liv. Vi grejjade det sista med rapporten idag, och handledaren blev riktigt sur på oss när vi sa att vi inte pallade mer. Hon tyckte lixom att varför ska hon sätta sig ner och bry sig om detta om inte vi bryr oss. Har hon väl kanske rätt i, men man blir ändå less av att ändra och ändra...

Powerpointen till redovisningen är iallafall klar. Imorron ska vi bara "öva in" vad vi ska säga och klocka det. Är lite konfunderad angående tiden bara... Vad händer om vi säger allt på typ en kvart..?? men det ger väl sig....


Annars är väl det mesta sig lugnt. Razz leker hemmafru/chafför/giggolo medan jag glassar runt mest. Han gjorde minsann god mat idag oxå, jag är så imponerad så! :D Och sen har det underbara lilla helvetet köpt gott och blandat till mig. Min älskling vet allt hur han gör mig glad.


Förövrigt gick det väldigt bra hos tandläkaren idag. Inga hål att greja. Men jag var helt toknervös i väntrummet. Bara tänkte på den hemska petgrejen. GAH! Ska fan starta en hata-grupp på facebook. See ya there! :D


Puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Av Nilla - 3 januari 2010 12:45

Det nya året är inne på sin 3:e dag. Dock känns det nya året precis likadant som det gamla. Dessutom har jag inte riktigt fattat att det är januari än. Förövrigt är Januari som tisdagar... det finns, men ingen minns dom, det händer aldrig nått kul al...

Ovido - Quiz & Flashcards