Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag har nog inte sovit ut en enda morgon sen de flyttade in i augusti. Jävla idioter. Lixom, men faan har nått att göra i förrådet kl 7 på morronen?? Okej om det är nått som går snabbt, men ungefär 30-45 min var idioten där inne.. WTF?? Driver de en bordell eller nått??


Förövrigt kanske jag inte borde klaga egentligen. Finns större problem i världen...


Imorgon är det iallafall redovisning, sen ska vi till skåne i helgen. Ska inhandla massa saker från IKEA. Ska bli jätteroligt! :D Gardiner, soffkuddar, glas, lådor till förvaring och en massa annat skoj. Upptäckte igår att jag inte äger någon sås-skål.. Det är nästan lika udda som att inte äga bakplåtspapper! Får minsann bli bättring...


I nästa vecka börjar c-kursen. Helt sinnessjukt att tiden går så fort som den gör. Börjar dock får lite typ, tvekningar eller vad man ska säga, över om jag verkligen har valt rätt utbildning.. Tycker ju, och har alltid tyckt det har varit roligt med lagar.. Jag kanske borde blivit jurist...? Men än är det ju inte för sent... Bara nästan. 


Just nu hade det bara varit skönt att allt lullar på utan att man behöver oroa sig eller tänka på framtiden. Orka söka jobb lixom, och orka sommarjobba hela sommaren i år igen.. Njae... Jag håller tummarna för att jag ska vinna en massa massa pengar så jag slipper jobba utan kan plugga en massa istället. Hade varit SÅ skönt. Eller bara vara ledig. Det hade nästan varit bättre. En långresa hade inte heller varit så tokigt. Jag undrar hur sommaren ser ut på den fronten.. Men det lär ju tiden få utvisa. 


Idag är jag iallafall himlans tacksam för mina vänner. Heidi, Anneli, Cecilia bland andra. Alltid där och alltid lika roliga. Puss på er!


Over and out

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards