Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Nilla - 5 maj 2009 11:10

Halvt ifylld todo-lista.. 


Begravning [X]

Jobba [X]

Tentaplugga [X]

Skriva tenta [X]

Piercing [X]

Skriva hemtenta [X]

Vårruset [ ]

Lämna in hemtenta [ ]

Sjukgymnasten [ ]

Gekås [ ]

Köpa biljetter till Spexet [ ]

Jobba [ ]

Gå på spexet [ ]

Hallandsloppet [ ]


10 000 saker att göra.. Iallafall känns det så.. Men det är ändå rätt strukturerat.. Det enda som jag har som hänger över mig är hemtentan, men den fick jag reda på nu är inte inlämning förren den 20:e. Och jag som trodde det var imorgon! Hysteriskt skönt! :D

ikväll är det iallafall vårruset. Hoppas att det inte regnar då. För första gången på en månad så regnar det. självklart när man ska vara ute oxå. Jävla skitvärld.


Var iallafall i Hässelholm igår och piercade mig. Vet inte om jag vågar skriva det här egentligen. Mamma kommer få frispel när hon får reda på det. Hon tycker sånt är så fuult! Tycker jag iofs oxå att det kan vara, iallafall i ansiktet. Men min sitter i naveln. :D

Gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra. Och det var ju rätt så tur. Men jag kan ju inte rekomendera att rida 5 timmar efter man har gjort en.. Speciellt inte med säkerhetsväst. Och speciellt inte hoppa ~80 cm höga hinder. Men det som inte dödar härdar. Och på tal om det ska jag gå och diska nu. Har disk sen i fredags.. och den försvinner ju inte av sig själv, direkt...


Over and out!



Ovido - Quiz & Flashcards