Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Nilla - 26 maj 2009 14:26

Dagen började med en sjuhelvetes migrän, och den har banne mig inte släppt än. Var dock tvungen att släpa mig ur sängen klockan 8 för att jag skulle till skolan, men det var ärligt talat som om nån hade slagit mig i huvudet med en träklubba. Har sällan varit så jävla trött.

Skolan klarades dock av innan kl 12, vilket var väldigt bra. Men med mig vid tangentbordet och en powerking vid min sida så går det minsann undan. Finns inte mkt som är så pass effektivt. :P


Så nu väntar jag mest på att tiden ska gå. efter 4 timmars spelande av the sims har man tröttnat lite. En mindre omöjlighet att behålla alla vännerna och att få pengarna att räcka till (nej, jag vägrar fuska). Det är ärligt talat på tok för likt det riktiga livet.. uuuh! Dock har min Miranda gått och gift sig med npc:n Jonas och deras första barn är på väg. Jonas har sen tidigare en dotter med en annan brud, men skilde sig för Mirandas skull. Hur gulligt som helst, och snygg är han oxå! :D


Dock känns mitt egna liv irl rätt torftigt just nu. Anneli har tenta imorgon, och sen var den vänskapslistan slut. hahaha! Tragisk man är! Det värsta med alla jag känner nu är att de typ har gått in i nått konstant pms/surfitta-mode. Alla är så satans sura och stolta och herre jisses. Blir fanimej helt trött!  Varför inte chilla lite och ta saker med en klackspark? Nej.. Här ska man bli sur och förbannad och säga upp kontakten så fort nån säger nått som verkligen stämmer (även om det är hemskt) om famil, andra vänner, personens beteende, husdjur och fan och hans mormor! FÖR I HELVETE! VÄX UPP!!!


Nä. Ni kan fan dra åt helvete hela högen. Utom typ Anneli, Heidi, Alexandra och Razz... (och alla andra som INTE känner igen sig i beskrivningen ovan...) Fuck you, you fucking fuck!!!


Btw... Dagens roligaste citat kommer från veckans Medium. Sagt av Bridgette när Ariel bestämmer att ingen av småsyskonen (11 och typ 5 år) får sitta i passagerarsätet:

"Who died and made you the queen of Carville?!"


Over and out!


Ovido - Quiz & Flashcards