Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Nilla - 1 maj 2009 14:53

Hur mycket basdunk ska man behöva stå ut med? Jag blir så jäääävla förbannad på den där jävla turken, eller vad fan det nu är som bor i GRANNHUSET (!!!!) och spelar så hög musik att JAG hör precis vilken låt han spelar. ska tillägga att han inte har nån balkongdörr eller nått öppet och inte jag heller. Vilket dum jävla människa gör så?! Igårkväll var minsann lika dant. Hur fan kan de som bor i samma hus stå ut med skiten?? Helt jääävla otroligt!!

Bara för att man gillar musik betyder inte det att resten av världen gör det. Speciellt inte när han har en bas som kan spränga mont everest och volym så de i thailand hör det. För fan, om man måste ha det så högt för att höra kan man väl för fan skaffa hörapparat!!! IDIOT!!!


Saken blir inte bättre av att jag har sovit dåligt den senaste veckan, haft 7000 saker att göra varje dag, har jobbat sen 7 imorse och att jag har tenta imorgon. Gör jag inte mig skyldig till mord idag sån är det en jääävla tur, det kan jag tala om! 

TURKJÄVEL!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards