Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Nilla - 13 maj 2009 17:47

Ibland har saker en förmåga att lösa sig kalasbra, utan större ansträngningar. Idag verka det ha blivit en sån dag. Men det var då faan på tiden, kan jag ju säga!

Det mesta rullar lixom på. och jag har kommit på hur otroligt skönt det är att vara helt självständig och bara kunna skita i hela världen. Äta lunch kl 4, plugga kl 1 på natten, sitta på msn dygnet runt, bjuda hem kompisar oavsett veckodag, kunna vara bortbjuden hos andra oavsett veckodag, dricka cola till frukost, spela hög musik och sjunga falskt till, spela singstar utan inslag av alkohol, vika tvätt mitt inatten, sova när man vill, gå upp när man vill, inte behöva prata med nån när man är som mest förbannad på mänskligheten. Nått som hör till saken är ju faktiskt att jag har gjort allt detta den senaste veckan. Säger nog rätt mycket om min livsstil som student.. ;)


Sist men absolut inte minst ska jag även tala om att jag fick GODKÄNT på tentan! :D:D:D:D
Det ska fanimej firas! Hur vet jag inte.. Förlag?

Kanske släcka ner lyset, tända några stearinljus, strö rosenblad över hela sängen, tända rökelse, hälla upp ett stort glas vin.... (you know where this is going!) 


Over and out!

Av Nilla - 13 maj 2009 10:55

Usch. Ibland är man, som jag skrev igår, osynligt effektiv. Hur mkt man än jobbar undan, har man ändå sjukt mycket kvar att göra.


Idag ska jag skriva hemtenta. Men jag är verkligen inte sugen på det. Kan komma på minst 10 andra saker som jag hellre gör, exempelvis städa toaletten med tandborste. (ja, det är den nivån det ligger på idag..)


Har varit hos sjukgymnasten nu på morronen. Hon tyckte som vanligt att det mesta är bra.. Och det är det kanske oxå.. Problemen jag har kanske har kommit av att jag har varit för stel efter jag flög av, och inte själva avrammlingen. Men oavsett är jag på bättringsvägen nu. och det är skönt. :D


Hade egentligen planer för dagen, men dom sket sig. Jävligt tråkigt. Hysteriskt tråkigt. Och värre blir det när jag är tvingad att skriva hemtenta. USCH!!!!

Imorgon ska jag göra grupparbete i skolan. (HEJA!!!) och sen eventuellt fortsätta på hemtentan..PÅ fredag är det jobb hela dagen. Gött med pengar. Sen på kvällen väntar nått annat.. Vad, talar jag inte om här. ;) mohahahaw!!!


Well well... Igår var jag hemma hos Linda. Vi kollade på schlagern och åt jättegod mat som hon hade lagat. Blir helt imponerad av hennes husliga kunskaper. Själv anser jag inte att jag kan steka fiskpinnar ens. (Brödrosten brukar ju funka...?)

Iallafall var det roligt att Malena gick vidare. Och oavsett hur det går så måste jag medge att hennes låt var den bästa av alla bidrag vi kunde skicka. Så kommer hon sist så betyder det bara att europa är dumma i huvudet! Så enkelt är det. :D


ÅÅhååå! NU fick jag sms. Wonder from who..? ;)

Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards