Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Nilla - 18 maj 2009 11:02

inatt har jag sovit ca 12 timmar. Men lik förbannat är jag trött ändå. Sov nog helt enkelt för länge... eller så sover jag fortfarande. who knows.. :P

Behövde dock sova, kan jag tala om. Blev inte så mycket av den varan i helgen.. ;) och inte innan dess heller faktiskt, men det berodde snarare på jobb och skola än nått annat. hehe!!


Drömde massa sjuka saker hela natten. Inte alls roligt. Speciellt inte när jag inte fick nån struktur på det hela. hundvalpar, bränder, ex, vänner, mamma, båtar, vatten, skidåkning, ja.. ta mej fan. Hela släkten var med på en båt, men på båten åkte man skidor? Hur jävla sjuk i huvudet är inte jag? Kanske är högs ofrivillig hash-psykos? hmm...


Har typ ont i halsen idag oxå. Inte hysteriskt kul. Vill ju inte bli sjuk nu. (men det är ett omen, det vet jag... Blir ALLTID sjuk...)  Får dricka en kopp te till frukost, så kanske det känns bättre sen. Känner mig typ tjock i halsen.. kändes iofs så i lördagskväll oxå, men förmodligen av en annan anledning... ;) 


Idag ska jag diska, dammsuga, laga mat, bädda sängen, tvätta, gå till hfab med anneli och rida. Dock tror jag att det blir som igår... Jag sitter och spelar lego batman och väntar på att tiden ska gå..

Ska mejla in hemtentan oxå. :P Inte att förglömma.


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards