Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Nilla - 12 maj 2009 17:38

Jag blir så jävla less på skitsnack, idioter och sist men inte minst folk som är helt jävla dumma i huvudet. 

Jag är så satans förbannad på att ingen fattar nånting, utan att alla bara köper en sanning.


Jag lägger ner nu. Jag får ha hur jävla mkt ångest jag vill över detta. Orkar inte bry mig! Han och alla andra kan dra åt helvete! Oavsett vad är det jag som går segrande ur detta, eftersom jag inte vill bli utnyttjad, psykiskt misshandlad eller nertryckt mer. 

Dra åt helvete!!



Förresten flyger fjärilar i magen. Dom är rosa. Men ni kan dra åt helvete i allafall! Kan fan inte skada!

Fuck off!

Av Nilla - 12 maj 2009 14:22

Ibland spelar det ingen roll hur effektiv man är, ingenting fungerar iallafall. Besviken man blir sånna här dagar. Usch!


Aja.. man får väl se det från den ljusa sidan. Jag kan skriva hemtentan och städa imorgon kanske. Men vette faan om jag kommer palla det. Så satans jävla störigt. Blir så sjukt besviken. Vilken jävla nolla man är. AAAAAAAAHH!!!

Ska minsann tröstäta djungelvrål och glo på house bara för det. Dock hade jag verkligen behövt diska, men nu har jag verkligen ingenting som motiverar mig. Trött man blir.


All energi försvann nu. Det är hemskt. men har man inget att se fram emot så skitsamma, helt enkelt. Får väl skriva min jävla hemtenta och spy galla över den jävla engelska boken istället för att göra nått roligare. Ibland hatar jag min verklighet. 


Om man skulle ta och gömma sig under sängen, kanske?


Nää.. Ibland hinner verkligheten ikapp. Gud straffar vissa med detsamma. Man kan ju inte segla runt på moln i all evighet kanske. 


Fuck!

Ovido - Quiz & Flashcards