Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Nilla - 27 maj 2009 14:27

På tal om Renault's nya reklam om att man får 10.000 för sin 10 år gamla bil:

"Bilprovning är kommunistförmynderi, säger han sur och tvär..."- Doktor Kosmos (totalt hjärnstillestånd angående vilken låt, med det kommer väl sen...)


Förövrigt är det världens myyysigaste åskväder ute! :D -njuta-


Har ni åskledare?

-Nej, men vi har blixtlås!


Pöss!

 

Av Nilla - 27 maj 2009 13:19

Ärligt talat hade jag gärna hoppat över denna dagen. Jävla fittdag.

Vaknde och hade en sån fruktanvärd migrän, men det gick ju inte att ligga kvar i sängen eftersom jag skulle till sjukgymnasten. Så det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Var som en zombie... Tvingade i mig frukost och 2 ipren sen körde jag till sjukgymnasten. Väl där gjorde jag en massa konstiga övningar som gjorde asont i nacken. Blir ju fan aldrig bra!!

Sen körde jag hem till päronen för att läsa tidningen. Vad upptäcker jag då? Jo, ljuddämparen på bilen har gått sönder. WTF?!?!

Läste tidningen, läste mitt lönebesked (fick 1400 i lön!! :D) sen åkte jag till tandläkaren. Och jisses... Vilken totalångest bara man ser byggnaden. Usch! Fixade iallafall till framtanden, och det tog typ bara 20 min eller nått. snabbt och lätt färdigbrett..

Sen åkte jag till hfab för att fråga lite om tapeter.. visade sig att jag bara kan köpta tapeter med de som de har avtal med, vilket är förståligt.. Dock blir det ju lite dyrare och sådär.. Kommer kosta nästan 5000 att tapetsera och måla i mitt vardagsrum (eller vad man ska kalla det) och hallen. Och det är om pappa gör det. SJUKT!!!

Sen knatade jag bort till Lenas kebab och köpte mat. Fasligt gott! :D 

Men tyvärr straffar gud vissa med det samma... för nu har jag sån huvudvärk att jag knappt kan röra mig eller se. Att bara skriva detta är en pärs... SÅ länge ögonen är fokuserade på samma punkt fungerar det, men så fort jag ska titta på nått annat, ex ta blicken från skärmen till tangentbordet är det som om nån sticker in en gaffel i tinningen på mig. Frukstansvärt mysigt. Not.


Förövrigt börjar jag fundera på om alla runt mig är så ärliga som jag tror att de är...


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards