Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

genialitet och besvikelse

Av Nilla - 29 maj 2009 11:45

"Some days are made for smoking..."


Jaa.. kan inte annat än hålla med.. Och erkänna att även jag har ställt mig till den sorgliga skalan som nu slutar tanka musik för att använda spotify istället. Visserligen har jag redan 2 gig musik på datorn, men det blir väl att använda till mp3:n. Man är ju inte dum nog att ta bort det. :P


Måste erkänna (bättre sent än aldrig) att Spotify är jävligt genialiskt. Bara att klicka på låten och spara i playlist, utan att behöva vänta på nedladdningar eller nått. Dessutom är det perfekt på fest, så slipper man surfa på tuben för att höra sin favoritmusik, vilket bara resulterar i kassa videos och dålig ljudkvalité. 


"we're having breakfast in bed..."

 Njaa.. hade dock gärna viljat, men det sket sig kungligt.. Eller som en karaktär i "Mitt liv som död" säger: "Im fucked, im royaly fucked. Im so fucking fucked!" 

Well.. nya tillfällen kanske kommer. who knows... honesley: i dont give a fuck anymore. Visserligen får jag skylla mig själv, saker kan hända och man behöver ju inte deppa ihop totalt för en sån här grejj... Men jag blir så sjukt besviken när jag väl blir besviken att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.. 


"Im in love with a fairytale..." 

-Jepp. kan nog stämma.


Over and out for know. Kommunistförmynderi på gång, hoppas bilen blir godkänd. Annars blir det inget väla. Och då blir jag riktigt ledsen!


Fuck you, you fucking fuck!

 
 
Ingen bild

Totte Uggla

29 maj 2009 16:35

Spotify blir aldrig lika bra som en privat egen musiksamling. Vad gör man om internet lägger ner mitt i festen? Nej, sålänge DC++ existerar så vägrar jag sluta med det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards