Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Back to normal?

Av Nilla - 25 juni 2009 10:10

Äntligen är min huvudvärk borta. Eller ja.. iallafall för tillfället. Dock börjar nått gro igen, men denna gången på andra sidan huvudet. Ska iofs till läkaren om en timme, så då får jag väl nån dundermedicin, får vi hoppas.

Som sagt, jag får jättedåligt samvete av att vara sjuk. Har aldrig någonsin fått det innan, men tydligen har jag ett samvete iallafall. :P Det kan ju vara bra att veta till en annan gång. 


Det positiva i hela detta är iallafall att jag har städat min lägenhet, tvättat, dammsugit, lämnat katten, diskat och jaa.. det var väl det hela. Samt att jag har spenderat massa timmar i sängen och framför datorn. Nej, jag vet att man inte ska sitta vid datorn/tvn med migrän, men jag blir knäpp av att bara ligga och ha ont!! 


Mamma och jag ska nog förresten ut och resa nått i höst, eller augusti. Funderar på Grekland, men frågan är vart, hur och när. Nån gav tips om båtluff, men mamma är lite väl försiktig för sånt tror jag. Dessutom gillar hon inte att åka båt. Stort problem... Hade behövt lite tips på nån ö med bra restauranger, stränder, shopping och även sevärdigheter. Den behöver inte tillhöra Grekland nödvändigtvis... Vi hade en halv fundering på Malta, men jag vet inte om det är direkt mkt stränder där..?

Well.. Det får vara som det är, när det inte blev som det skulle.


Nu ska jag iallafall och hämta mina kläder från H&M, sen ska jag till läkaren, sen till päronen och käka lunch, sen jobba. Och när jag kommer hem kl 21.15 så kommer jag få besök av han den där med de fina ögonen. -tokflina- Jisses va detta är cp. Sällan har man varit så kär...


Puss!



 
 
Ingen bild

Tobbe

25 juni 2009 10:48

Sällan har du varit så kär?? Okaj.. Det har man ju inte hört förut.. Good Luck skoklack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards