Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Nilla - 15 juni 2009 23:49

Dagens humorklipp!


Skratta inte ihjäl er!



Av Nilla - 15 juni 2009 22:50

Idag är det officiellt sommar. Anledningen till det är att idag var det första dagen på sommarjobbet. Tyvärr blir man royaly fucked varje gång man kommer dit, alltid är det nått som ska krångla satan! Men i det stora hela var det mesta smidigt och bra tror jag. Men det märks att man inte är där så ofta. Hatar att svara i telefon, för jag hatar att inte kunna svara på frågor folk ställer.


Har även varit hos sjukgymnasten idag. Känns nästan som om hon blir lite less på mig, men va fan ska jag göra när det gör ont, lixom... Speciellt när det är så diffust som det är oxå... Men igår kväll hade jag så satans ont. Helt jävla sinnessjukt. Hur jag än låg, satt eller stod så höll jag på att dö. Och om ingenting hjälper, man är trött som fan och man absolut inte kan somna fast man måste vandrar tankarna lätt iväg... Fy fan va jag hatar att ha ont. Pallar seriöst nog inte länge till. Amputera nacken borde vara ett alternativ...


Jaja.. Trött som en överkörd grävling och ont i magen har jag. Dock får jag skylla mig själv som inte har varit hemma i helgen (trötthet) och att jag har ätit potatis (magont). Att man aldrig lär sig?!

Dock är jag ju ung, så jag borde ju orka... Men fy. Kommer nog aldrig bli 80 år gammal, vette fan om jag ens vill bli det... Om jag är såhär trött och sleten nu, hur faan ska det bli sen?!


Imorgon är planen att jag ska ta en joggingtur i skogen på förmiddagen, sen komma hem och diska, städa, laga mat. Hade en halv fundering på att putsa fönstrena oxå, men det får jag lägga på hyllan. Hinns inte med. Ska jobba imorgon oxå, 16-21. Blir nog bra med det...


Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards