Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Nilla - 22 juni 2009 22:42

Varför blir man alltid trött den dagen man är ledig? Har varit en walking zombie hela dagen. Trött i kroppen, huvudet och psykiskt. Det är fan för mkt på gång, och jag pallar inte.


Nu är det sommar, och det är ju egentligen rätt trevligt. MEn att sitta inne hela tiden är inte direkt kul. Speciellt inte när det är fint väder och man måste jobba. Dock kommer man väl bli rätt glad när man får lönen, men iallafall..


snart är det iallafall augusti, och då har jag ca 3 veckor ledigt. Frågan är vad i hela friden jag ska göra då.. Kollade precis resor till mallorca som jag och mamma snackade om. Men fy satans va dyrt, och tråkiga hotell. -hata- Tror jag blivit lite anti hotell efter madeira... Har man bott på ett så har man bott på alla, typ. Ett 5-stjärnigt, all inclusive med pool och restaurang hade dock inte varit helt pjåkigt. 

Men jag har ju inte jättemycket pengar heller.. så vi får väl se hur det blir... 


Ärligt talat känns allting rätt pissigt just nu. Är visserligen så trött att jag knappt vet vart jag har röven, men ändå... Pallar inte jobba, jag vill bara mysa och ta det lugnt. Och pissigare blir det i augusti... Varför ska det alltid vara fittigt?!  

nää.. jobba ihjäl sig och sova bort tiden kanske inte är en dum idé. Och jag fasar för hösten. Iallafall tills utvecklingsuppsatsen är i full gång. Orkar inte med fritid känner jag.. Inte ensam iallafall..


Fuck.



Ovido - Quiz & Flashcards