Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Nilla - 23 juni 2009 18:45

Efter en dag med migrän borde man inte vara på annat än jävligt dåligt humör. Dock fick jag precis ett infall av ren och skär lycka. SÅ just nu kan jag inget annat än le, le åt allt.


Det känns i mig att nått är på gång. Att nått underbart finns och finns för mig. När inget känns bra kan jag bara lyssna på Självmords-Lasse och bli sådär galet kär som man bara kan bli i den där underbara personen av motsatt kön med de vackraste ögonen i världen. 

Jag vill bara hoppa runt och spralla och dansa och skrika av lycka. Man vet att man är riktigt kär när tiden ifrån varann går långsammare än fysiskt möjligt, och att tiden går fortare än ljusets hastighet när man är tillsammans.  

Och fy faan va jag saknar den fysiska närheten (och då menar jag inte sex...) av att ha honom sittandes i min soffa och reta gallfeber på mig med det evinnerliga zappandet på tv:n, eller wow:andet.

Det är riktig kärlek det... Och jag kan nog ärligt talat ge allt för det. Kan offra det mesta. Tror det...


Nu ska jag nog försöka hitta nått att äta. 

Puss älsklingar!


Av Nilla - 23 juni 2009 13:27

Jag skulle egentligen jobbat idag, men det blidde inte så. Vaknade snor-tidigt med en fruktansvärd migrän. Skulle gå upp vid 9, och var helt yr och illamående av all huvudvärk. RIngde jobbet iallafall och sjukanmälde mig, och det ställde inte till med några problem som tur var. 

Just nu mår jag inte illa längre iallafall, men jag har massa huvudvärk. Får nog ta en treo till och hoppas att det hjälper. 

Kände ju redan igårkväll att nått var på gång, men jaja.. ingenting man kan göra nått åt. Får iallafall en ledig dag, så jag kan sitta på uteplatsen och sola. Om jag nu orkar det...


Ska iallafall hänga tvätt nu. och sen bör jag diska oxå. Om jag orkar...


well well.. vi hörs sen. 

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards