Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Nilla - 20 juni 2009 16:29

Dagen efter dagen före. Kna tala om att jag tycker att det är sjukt kul att reta alla som är bakis idag. Och jag är inte ett dugg ledsen över att jag behöver jobba denna helgen, har nästan tjänat ihop 2 månadshyror på bara 3 dagar. Är fan inte illa!


Dock kan jag undra hur full Anneli var igår... skicka sms och ringa sent som tusan. Eller.. klockan var 01, men ska man upp vid 05 så är det ganska sent. Och förresten.. Ja, du får gärna komma hit och spela singstar, feel free att väcka Fredrik. ;) (he wont bite you.. hard..)


Jaa.. annars inte mkt nytt.. Trött som en överkörd bäver är jag, och i stort behov av en dusch... Ikväll ska jag och bihanget ut och käka nånstans.. sen blir det tidigt i säng, för jag ska infinna mig på jobbet kl 0700 imorron igen.  Men sålänge pengarna rullar in på kontot så klagar jag inte! 


Have a nice day.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards