Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Nilla - 10 juni 2009 15:49

Fy fan.

Ibland borde man bara gå och gömma sig. 


Sov fruktansvärt dåligt inatt. Typ ingenting. Låg och vände och vred på mig och det var varmt som fan först, och sen var det svinkallt. Att jag skulle gå upp halv 6 gjorde inte saker mycket bättre heller.

Jobbade gjorde jag iallafall, och det gick jättebra. 

Dock är jag mer än astrött just nu, och jag känner att min kära huvudvärk börjar göra sig påmind igen.


Ska nog ta och lägga mig en stund.. risken är dock att jag slocknar helt och inte alls vaknar i vettig tid och då är vaken halva natten. Iofs inte helt fel, då kan jag spela sims. :D Kanske skulle gå och lägga mig iallafall.. hehe!


Fasar lite inför nästa vecka. Går på mitt sommarjobb då. Kommer säkert innebära konstant trötthet och ett ständigt kompromissande med alla andra som jobbar. Felet jag gör är nog att jag tar på mig alldeles för mkt för att verka lite trevligare och mer tillmötesgående och inte vara så slö som jag känner mig. Innebär ju bara i slutändan att jag jobbar röven av mig och aldrig får ledigt. :( Dock blir det ju en massa pengar. hehe!


Well well.. Kattaskrället Zelda Puff är här. Världen sötaste måste jag säga, men satans va hon har blivit bortskämd!! Jamar som besatt så fort man går in i köket.. Usch! Jag är iallafall helt oskyldig till det! 

Dessutom har hon lagt rabarber på min skokartong (den som conversen kom i) och ligger i den. Dock är hon ungefär en halv katt för stor, så hela hon sticker ju ut.. Roligt som fasen är det iallafall. :P


Nu ska jag vika tvätt, sen ska jag sussa en stund. Hungrig är jag med.. Donken idag?


Puss Haj!


Ovido - Quiz & Flashcards