Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Nilla - 14 juni 2009 22:38

Jag är fortfarande i fiendeland idag. Ska ta mig samman och åka hem imorgon förmiddag.

Blir till att åka direkt till sjukgymnasten och sen hem och käka och sen dra till jobbet. Ska jobba till 22 imorgon om jag inte minns helt fel. Är ändå rätt ok. Pengar är ju alltid bra att få. :P


Idag har jag (vi) iallafall tagit en lång promenad i skogen, sen var vi på cruising i en Ford Skyliner -59. Fan, om Milla hade sett den hade hon fått totalt kåtslag. Bilen, Cadillacen, vi åkte i på studentbalen är ingenting mot denna. -love- 

Sen har vi  inte gjort mkt vettigt..

Igår räknade vi förresten ut hur stor yt-area The Deathstar II hade... ca 25 milj. ha. Ungefär lite större än hälften av Sveriges yta. Rätt pluttig alltså.


Well.. time to sleep, or something. 

Btw så har jag inte blivit sådär jättemkt bättre i nacken, och ryggen är snarare sämre. Fan va allt ska krångla...


Over and out!

Av Nilla - 14 juni 2009 01:06

Befinner mig långt inne i fiendeland just nu. Gömmer mig i en grotta och hoppas att jag överlever natten. Skadedjur, mörker och kyla. Hade inte facebook funnits så hade jag varit död och bortglömd för länge sen...


well well.. de som hänger på facebook vet att det händer saker. saker som är sjukt bra. saker som jag mår bra av. saker som gör mig lycklig. 

eller.. det lät dumt. Snarare så att det finns en speciell person som gör mig lycklig. Och det är hans fel att jag nu fruktar för mitt liv i grottan i fiendeland. 

Jag förstår inte vad dom säger i landet, och de är totalt galna. Grottan vaktas av 2 blodtörstiga, galna bestar som inte skyr några medel för att äta upp mig.. Hur fan ska jag kunna ta mig ur detta..???


men njaa..

På sydfronten intet nytt?

Hörs!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards