Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Nilla - 18 juni 2009 13:04

Ärligt talat så trodde jag nog att jag var bränd för alltid. Men ack så fel jag hade. Uppenbarligen finns det hopp om att även jag kommer att bli lycklig med en partner. Inte ofta fjärilarna flyger rundor, men nu gör de minsann det. Är trött som fan efter att jag har börjat sommarjobba, har massa ont i ryggen, är lite orolig över pengar men samtidigt så mår jag satans så bra. 

Ser förmodligen jävligt fånig ut med ett stort smajl, men det skiter jag i. Jag har faktiskt äntligen hittat någon som är bra för mig, och det känns sjukt bra. "I am the one and only..." 


I övrigt har jag nog lite ångest över att jag måste jobba hela helgen. Det känns lixom inte som att det är midsommar då. Tiden går så satans fort. I min värld är det fortfarande maj... Rent tidsmässigt ligger jag nog en månad efter alla andra.. och så har det varit sen jävla juridiktentan i oktober. Har fan inte varit människa sen dess...

Dock är jag hysteriskt glad över att jag och Anneli äntligen har kommit med en vettig och bra idé till utvecklingsarbetet vi ska skriva till hösten. Och det absolut roligaste med hela grejjen är att vi kom på samma sak exakt samtidigt. Vi äger fan!! :D


Överlag har jag nog egentligen en massa ångest idag.. det känns så för tillfället... Ser ut som fan här hemma, eller ja, inte egenligen.. mest att sängen är obäddad. Och klockan är mkt och ingenting har blivit uträttat idag. Fasen! Jag stressar för mkt..

Fick en tankeställare när jag var på jobbet härromdagen. Med tanke på hur jag lever kommer jag en dag vakna upp, vara lastgammal och bara sitta och undra vart tiden tog vägen, och varför jag inte gjorde en massa roliga saker när jag var ung och kunde. Och det är typ det absolut värsta som kan hända. Det och att jag är en sjukpensionerad bitter tant vid 40-års ålder som bor ensam i en lägenhet mitt i centrum med 15 katter och dränker sorgerna i äckligt vitt vin och kollar på Glamour (om det fortfarande sänds då..).


Nä... Man kanske ska ta tag i sitt liv. Det är ju ändå för min egen skull jag lever, eller hur? Och fan va jag är kick-ass! :D


Peace out! (dont you worry baby, im an expert...)


Ovido - Quiz & Flashcards