Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Nilla - 16 juni 2009 12:02

Mina intentioner var goda, men tyvärr så misslyckade.

NI har inte en susning om hur otroligt gött det var att ligga i min säng idag. Tvingade mig upp vid 11, men då var ju hela dagsplaneringen förstörd. Alltså blev det inget joggande idag, tyvärr. 

Dock har jag duschat och slängt in en maskin tvätt. Men den aldrig sinande högen är ju aldrig sinande. Tänk om man hade använt smutstvätt som pengar, då hade jag varit snuskigt rik. (medvetet ordval.)


Dammsuga, diska och byta lakan ska jag ialafall göra. Tyvärr blir det ju mer tvätt då. Jeje.. det löser väl sig i sinom tid.


Förövrigt kan jag tala om att min lgh är lite mer inbrottssäker nu. Fastighetsbolaget var här igår och satte i fönsterlås i köket och i rummet, och satte ett ordentligt lås på balkongdörren. De satte oxå en sån där inbrottsskena på dörrkarmen på ytterdörren, så att de inte ska kunna bryta sig in på det viset. De tar sig. :D


well... Disken väntar, och växer... Det är tydligen parningssäsong för skitiga glas, för faan va de förökar sig! (dock blir de aldrig fler än 10....)


öööh.. jaa.. what else.. Mamma vet fortfarande inte om min navelpiercing, katten totaldampig, jag måste köpa nya skor, mjölk är gott till bacon och jag behöver vattna blommorna. 


Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards