Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Nilla - 2 juni 2009 11:43

Igår var det en sån där dag då jag bara skulle stannat kvar i sängen. Tyvärr kunde jag inte det då jag skulle jobba.

Dock var dagen ett riktigt jävla helvete! 

Kom till jobbet ca 10 i sju, men kände mig som om jag var 20 minuter försenad redan då. Och så höll det på. Allt som kunde krångla krånglade. Bilen som knappt startade, folk som var långsamma, dåliga lösningar på enkla problem och bla bla bla. Dessutom var det 50 grader varmt och blåste ju fan inte ett piss! Att gå runt på jobbet då är fan inte roligt. 

Well.. kom iallafall från jobbet i rätt tid, men upptäckte på vägen hem att hastighetsmätaren på bilen är helt fittig! Den stannade på 60, vilket är rätt dumt då vägen är en 90-väg med fartkameror. Jävla skithög!


Skulle iallafall till sjukgymnasten. HAr fått en diagnos nu. HAr en disk i nacken eller så som inte riktigt är där den ska. Den i sig har inga nerver, men den trycker på nerver vilket gör att jag får ont. Sen verkar det vara så att den ligger rätt bra på morgonen men flyttar sig fel under dagen. Och detta påverkar även ryggen och känns då som en låsning.  Så jag fick nya övningar för 6:e gången.. tror dock itne att det kommer hjälpa heller. Kanske borde amputera nacken?


Var även och red igår. Gick faktiskt bra. Hade Flugan. Trodde hon skulle vara ett helvete, ponny som hon är. Men det gick bra. Blir sur om jag inte får henne nästa gång. Hoppning då ju. Svettig som ett av var jag när jag kom hem. Så det var fort in i duschen som gällde. Sen var jag och sällskap och käkade på blue thai. Massa smaskigt! :D


Over and out for now. Beach and Starwars marathon today. :D


Ovido - Quiz & Flashcards