Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Nilla - 30 juli 2009 15:36

Satans i helvete vad det regnar ute! "Det är helt vitt i lofta!"

Hann inte mer än komma hem och sätta mig i soffan innan det började vräka ner, och åska som bara den. Och haglar som satans gör det oxå. Ett vackert sommarväder vi har i år. :D 


Jobbet var bättre idag iallafall. Men jag tror nog jag tog åt mig lite av det Cicci sa igår, att det syns att jag inte trivs längre.. Så jag försökte bita ihop lite mer, men ibland är det svårt..


Ooops.. man kanske inte ska blogga när det blixtrar ute.. Slog nog ner vid dagiset, här borta... Iallafall hitom eurostop.. Uuuh! Är visserligen van vid skottlossning, men detta är läskigare. ;)


Och för att tysta alla röster kan jag ju tala om att jag inte är gravid. Inte vad jag vet eller har känt av iallafall. Är nog mest stress som gör att jag inte mår tiptop... Och att jag har gått upp i bh-storlek beror snarare på att jag inte har haft råd att köpa bh på länge än att jag har blivit större därom pga en graviditet eller nått ditåt. ;) Så där dog den konspirationen! Hehe!


Nu ska jag nog koka mig en kopp kaffe,  lösa korsord och mysa till ljudet av ovädret utanför i väntan på att mamma kommer och fixar mina gardiner. :P 


Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards