Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Nilla - 23 juli 2009 14:03

Behöver muntra upp mig själv. Detta är ett bra tips. :D

EMBED-MC Hammer Vader Busts a Move - Watch more free videos
Av Nilla - 23 juli 2009 13:50

Helvetes jävla kuk-dag på jobbet. Dock löste det sig lite till hälften till sist iallafall. Men ibland undrar man hur mkt skit man egentligen ska behöva ta bara för att man jobbar inom kommunen och alla andra är helt inkompetena och dumma i huvudet!!!

Fan, jag vill börja jobba privat!


Dock hjälper det att ringa och skälla lite, samt att ringa och beklaga sig till andra. Och att sen lyssna på musik ger en ny energi. Dock inte tillräckligt för att grejja i bokhyllan, diska och laga mat. :P 


Har mkt funderingar nu faktiskt. Vill köpa en massa saker nu till lägenheten när det äntligen är omtapetserat. dock kan jag inte åka till IKEA själv, behöver bärhjälp. och inte fan verkar det som om nån ställer upp. Ibland blir man bra trött...


Utan att peka ut nån kan jag ibland bli fruktansvärt less. Jag ger väldigt mkt av mig själv till folk i min  omgivning. Men ibland känns det bara som om jag får skit och helve tillbaka. Ingenting duger och jag är bara kass. ääh.. fuck it.Efter en sånhär helvetes dag påjobbet borde man kanske hänga sig eller skjuta sig, eller både och. Jävla skitliv!!!


Håller iallafall på att tanka ett fett bra spel. Heroes 3. :D

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards