Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Nilla - 21 juli 2009 21:50

Gårdagen var ett helvete med otroligt mkt att göra på jobbet. Denna dagen har varit bättre, men jag börjar bli riktigt trött på saker på jobbet som jag inte alls störde mig på innan. Speciellt viss personal. Usch!! Tur att man har några man kan snacka lite mer avspänt med iallafall...


Idag slutade jag 15, och sen kom pappa hit och började med tapeterna. Detta kommer bli ruggigt jävla asbra! :D Rummet har helt ändrat karaktär, och det är mycket ljusare, större och mysigare. Känns lixom mer som mig. Kan knappt vänta tills det är klart och jag får sätta upp gardiner och lampor och sånt. :D Kommer bli askalas kul! :D

Får ju dessutom lön nästa vecka, så jag funderar på en tripp till IKEA och shoppa lite. Ska iallafall köpa en byrå, och eventuellt lite annat smått och gott.. Ska nog titta på gardiner, en matta och lite sånt oxå. Alltid kul med inredning när man har pengar. :D


Annars är det nog inget nytt... Är mest väldigt förväntansfull inför helgen. Både vad gäller min lägenhet, men även att jag fyller år och jag funderar på att dra ihop en liten fest på lördagkväll. Vet dock inte alls intresset, så jag tänkte att jag skriver en rad om det här, så får de som är intresserade höra av sig på sms/ringa eller msn. 


I helgen ska förresten han den fina komma oxå. Blir sista helgen vi ses på ett bra tag, för sen flyttar han ju. Men det löser sig, sa han som sket i badkaret...


Puss och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards