Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Nilla - 18 juli 2009 12:24

Idag är jag ledig och har som vanligt tusen saker att göra. Planen är ju att tapetsera om här i veckan, medbörjan imorgon. Idag har jag iallafall tömt bokhyllan, så lite duktig är jag. Men jag har en hel massa kvar... Är nästan lite flyttkänsla över det hela. Tur att jag inte ska flytta iallafall.. hehe!!


Idag är det kalas hemma hos allan och ramona. allan har fyllt år. Vi kanske ska dit på en snabbvisit och käka lite paj. :P Sen ska vi nog hem till mamma ikväll ifall anneli och melvin är där. Har ju inte träffats på jättelänge!!


Igår så jobbade jag, sen var jag och fredde en vända hos ramona och fikade lite medan de byggde altan. Sen var tanken att jag skulle köpa mig en golvfläkt, eftersom det är så satans varmt hos mig. Dock var de slut överallt. Varför ska alla ha en sån när jag behöver en??

Handlade gjorde vi, sen åkte vi hem och jag la mig och vilade en stund. Somnade stenhårt och vaknade inte förren vid 8-tiden. Då var det bara att sätta igång med maten, nyvaken som jag var. men bra blev det. Sen stack vi in till stan och drack lite öl med anneli.. Eller.. Razz drack vatten, anneli cider och vin, och jag drack öl. Gott med öl!! 

Dock var det inte så mkt folk ute man kände, vilket var lite trisst, men samtidigt lite skönt. Trevligt som fasen hade vi iallafall. Åkte hem vid halv 1, vilket var en bra tid tyckte jag. Hade ju varit igång nästan non-stop sen halv 6 på morronen. 


Nu ska jag ringa mamma, sen ska jag nog fixa en kopp kaffe och grejja det sista här. hade varit så satans skönt att få allt iordningplockat idag.


Synes och höres!

Ovido - Quiz & Flashcards