Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Nilla - 9 juli 2009 16:45

Idag är det torsdag och arbetsveckan för mig är över. Efter att ha jobbat hela helgen så känns det faktiskt rätt skönt att vara lite ledig. Dock känner jag mig inte direkt trött, för en gångs skull. Och det är faktist jätteskönt.


Han den där underbara är här, och igår var vi på Hästveda marknad, utanför Hässleholm. Helt otroligt mycket folk, och otroliga mängder skit som var till salu. Jag köpte mig ett nemi-album, det sjunde i ordningen. Kostade en hel del, men det var jag värd, tyckte jag. :P Sen fick jag en massa nallar, tre närmare bestämt. Razz sa att han var expert på att ta med klo-maskinerna, så det var bara upp till bevis. Och jag måste medge att han var duktig. Skörden blev 2 nallar och en gorilla. Sune, Bruno och Donkey. (ja, de har namn!!) 

Dock kändes det som om vi aldrig kom hem när vi skulle där ifrån. Först körde vi till Hässleholm och käkade, sen körde vi till Örkelljunga och köpte godis, sen åkte vi hem till Milla och våldgästade henne. Måste säga att hennes trädgård har blivit kalasfin! :D


Idag har jag jobbat, sen var vi och käkade thai-mat i stan. Blir mkt äta ute, men jag orkar inte ställa mig och laga mat. Fan, ska man bjuda måste det ju vara gott. och det är jag inte alltid bra på.. ;)

Dessutom har jag mått illa typ konstant de senaste 3 dagarna. Kan knappt äta nått. Jävligt underligt...


Förresten kanske det har löst sig med resekompis i augusti. Heidi har äntligen kommit hem från Greece, och hon frågade om jag ville hänga med tillbaka i augusti. Vore verkligen askul! :D Även om det kanske inte blir av, så längtar jag redan. Är kanske bra konstig...


Nä. nu ska jag kolla hur vädret blir imorgon, vi kanske drar till Liseberg. Sen ska jag nog sätta igång att diska och laga mat lite senare. Vi tänkte ha en myseftermiddag och sitta inne och kolla film och pussla nu när vädret är som det är. Men jag somnade, så vi får ta en myskväll istället. ;)

Puss alla älsklingar!

Ovido - Quiz & Flashcards