Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Nilla - 16 juli 2009 10:34

Jag har kommit fram till att jag måste köpa en ny säng. Detta går bara inte längre! Hur jag än gör så spelar det ingen roll tydligen, upp ur sängen kommer jag aldrig, den är alldeles för skön!

Skulle gå upp 8 var tanken för att börja packa ner skit från bokhyllan som en förberedelse innan tapetseringen. Snoozade i 2 timmar!!!! Och nu hinner jag ju verkligen ingenting! Börjar jobba kl 13, och innan dess måste jag käka och sådär... -suck-


Iallafall så var jag ungefär lika produktiv igår... satt i pyjamas i soffan till kl halv 4 ungefär, sen ringde jag pappa angående tapetseringen och blev ivägtvingad till Ramona för att passa Gabriel. Väl där var det rätt underhållande att se andra jobba så att svetten dröp. ;) Sen gick jag en promenad med barnvagn. Seriöst kände jag mig en aning WT, då jag har fått höra att jag ser rätt ung ut, ca 17... Att gå med en ett-åring, som vääägrar sova, i en barnvagn då var lite varning. :P

Sen stack jag hem till Anneli för att snacka lite skit. Hon borde fan ha betalt! Tänk så jävla många terapi-timmar ja hade behövt annars, jisses!! Vi gick en lång promenad och snackade om skottlossningar, jobbet, förhållanden och hennes flytt. Ibland är det synd om Anneli.. :(


Igårkväll kunde jag förresten göra mat och käka för första gången sen typ söndags. Dock kan jag ju säga att det inte bara är jag som inte alls är sugen på mat och mår illa. Och det behöver minsann inte betyda nått för det!!! HA! Dock vette fan hur länge man kan klara sig utan att få svimningsanfall om man inte äter. Dricker gör jag iallafall, nyponshoppeshopp och saft och cola, är inte nyttigt kanske, men det är socker i så att jag inte svimmar av eller dör av hunger. Eller.. är ju faktiskt inte hungrig heller, bara illamående och helt oförstående till mat... Vaddå äta? Det kan väl nån annan sköta? Måste kanske tillägga att det är helt utom min kontroll att jag inte kan äta, jag vill, men jag har verkligen ingen aptit. (vilket är skrämmande, eftersom det lätt kan bli en deja vu sen jag var 14...)


Idag är det iallafall jobb som gäller 13-22. Sen kommer jag komma hem till min stökiga lägenhet igen. Dock kommer jag inte vara ensam. Han den där fina, underbara med de vackra ögonen som jag drunknar i varje gång kommer hit. Ska bli skönt att ha nån att krama på i sängen igen. Kuddarna andas ju inte.. Å andra sidan snarkar de inte heller... Undrar vilket som är bäst i längden... ;)


Dags för påklädning och sen matlagning. Har frysen full med mat, men utan aptit har man ingen fantasi och då får det bli pulvermos och fiskpinnar i brödrosten...


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards