Alla inlägg den 30 april 2009

Av Nilla - 30 april 2009 09:33

Idag känns det som om det kan bli en riktigt bra dag. :D Valborgsmässoafton, och det är nästan försommar ute. 


Igår var jag och anneli och sprang på Galgberget. Sprang 3 km. Vi var rätt nöjda efteråt. Och med tanke på hur min rygg var efter sjukgymnasten borde jag inte vara annat än nöjd. 

Sjukgymnasten tyckte att allt såg bra ut, men att det nog va rmusklerna som var lite knasiga. Fick till uppgift att röra mer på mig, typ vrida och vända på huvudet, ändra sittställning ofta etc. Fick oxå övningar av henne som jag ska öva på typ 2 gånger om dagen. Men igårkväll hade jag som sagt riktigt ont i ryggen. på en skala 1-100 så var det typ 75-80. 100 har det nog aldrig varit speciellt länge, bara vissa stunder. Idag är ryggen inte så bra heller, men det löser väl sig...


Är illafall uppe med tuppen, och det är inte illa. Meningen var att jagoch Anneli skulle ta en powerwalk på berget nu på morgonen. Vi ädrade oss och åkte till stranden och käkade frukost där istället. Hur mysigt som hellst! Och väldrig stilla och lungt. Sånt behöver man ibland. Var en massa söta vovvar på stranden oxå. Sånt är ju alltid trevligt! :D


Nu är det iallafall dags att börja dagens pluggsession, som sträcker sig fram till lunch. (om jag orkar) Ska ringa mamma oxå... usch ja.. fullt upp. Man hinner inte riktigt med. Usch!


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards