Alla inlägg den 29 april 2009

Av Nilla - 29 april 2009 11:30

Har undrat i nån vecka nu vem fan som klipper gräser hemma hos mig. Eller ja... Jag hyr ju inte gräsplätten utanför fönstret, det gör ju kommunen, eller HFAB eller vem det nu är.. Dock har jag funderat på om det är min "plikt" att klippa gräset där. Lixom.. är man villaägare måste man ju skotta bort snön från trotoaren utanför.

Well..

Jag behöver inte fundera mer iallafall. En snubbe var precis här och klippte gräset. Luktar massa gott nu. Men jag tackar Gudarna att jag inte är allergiker! :D


Går bra med plugget förresten. Pösshaj!

Av Nilla - 29 april 2009 08:51

Eller.. kanske till och med sommar..? Jag vet inte... Solen skiner, klarblå himmel, träden och buskarna är gröna och odågorna till barnen som brukar springa runt på gården är i skolan. Jag är uppe tidigt och är trött som ett as. Men denna dagen kanske kan bli bra ändå...


Ikväll ska jag ut och springa med Anneli iallafall. Kommer bli trevligt, men jobbigt.. :P Får hoppas at jag inte får nått träningsförbud eller så hon sjukgymnasten bara, hade varit drygt som fan. Å andra sidan brukar de snarare vilja att man rör sig mer om man har ont, beroende på vart man har ont på såklart.. 


Tiden har dock en förmåga att springa iväg massa fort. Råkade sitta uppe till halv 2 igår. Det kanske inte var det smartaste jag har gjort på ett tag. Och när vi ändå talar om det... Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i rumpan efter ridningen i måndags. My sweet God!!! Får försöka springa ifrån träningsvärken ikväll. :P Om nån vill joina så finns vi på galgberget vid halv 7-tiden ungefär. ;)


well well.. Plugg som gäller idag med. Börjar nästan få lite panik på mig själv att jag aldrig gör nått vettigt. Aldrig för sent att börja, iofs.. Så därför väntar jag lite till. ;)


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards