Alla inlägg den 28 april 2009

Av Nilla - 28 april 2009 11:17

Början på 2 sjukt jobbiga veckor var igår. Började starkt me en begravning... Så fruktansvärt jobbigt, men väldigt fint. Alla var så himla ledsna.. Var hemskt att se. Begravningar är hemska att vara på... Speciellt då personen gick bort fort, utan några sjukdomar eller ålder eller så...


Idag är det iallafall tisdag. Och jag ska plugga som en tok i 3 dagar inför tentan. Tyvärr har man ju 10 000 andra saker man hellre vill göra. Motivationen försvinner lätt.  Tentan är på lördag iallafall, så lite tid har jag på mig.. ska nog lösa det... Hoppas jag.


Annars händer det inte så mkt denna veckan.. Nästa däremot blir oxå jobbig. PÅ måndag ska jag pierca mig, tydligen.. Tobbe ringde tatueraren och kollade om han oxå piercade, och det gjorde dom där.. så då bokade han en tid. Im gonna die!!! På tisdag nästa vecka är det iallafall skola, och vårruset. Sen på onsdag är det seminarie på en hemtenta jag inte ens har börjat skriva ännu. På torsdag ska jag med syrran till Ge-kås. Shopping shopping shopping!!! På fredag har jag inga planer och på lördag är det hallandsloppet, cykla 3.6 mil. :D


Upptäckte förresten igår när jag var på Center Syd utanför lund (?) att "Newyorker" har etablerat sig i sverige. Kanske var länge sen iofs, men jag hade ingen aning. Jävligt roligt. Världens bästa affär. samma prisklass som H&M, men mkt snyggare kläder. Både för bimbos och alternativ-folk. :D Kalas!!! 


 Nu är detdags för frukost/lunch. Sen plugg. Jippie.. Eller inte.

Pösshaj!

Ovido - Quiz & Flashcards