Alla inlägg den 12 april 2009

Av Nilla - 12 april 2009 20:17

Påskhelgen har varit späckad med intressanta nyheter och mycket att göra... Eller inte...


I fredags var det fotboll, sen var jag och käkade påskmat och mamma och pappa. God mat, men man blir snabbt trött på sällskapet. 

Igår städade jag.. sen var jag och handlade.. Var så otroligt uttråkad (man blir det av att bara sitta hemma) att jag åkte till maxi på andra sidan stan bara för att kunna sysselsätta mig lite. Sen igårkväll var jag hos anneli. Hon och hennes syrra skulle ut, men jag pallade inte följa med. Känner mig inte så sällskaplig för tillfället.. Sitter gärna ensam faktiskt, men när jag sitter ensam så är jag så satans uttråkad! De senaste dagarna har jag ätit, sovit, spelat majong, kollat på tv-serien "Big Love" samt snackat med typ 4 pers på msn. Jag behöver nått att göra!!!!


Hade planer på att träna idag, men det glömdes bort i hasten och lusten... :P Dock tror jag knappast att jag kan träna. Har så sjukt ont i nacken. Är faktiskt värre idag än nånsin nästan.. Har helt begränsad rörlighet, kan inte lägga huvudet på sne på nått håll, knappt titta uppåt, och verkligen inte titta ner och sträcka mig efter nått med vänsterarmen (som man gör när man ska ta upp nått från golvet eller tvättmaskinen eller så) Borde kanske gå till läkaren med detta igen.. Får göra det på onsdag isåfall, för såhär kan jag ju inte ha det.. Ska till Helsingborg imorgon och göra skolarbete. Ska bli riktigt roligt att göra nått konstruktivt! Hoppas jag inte kommer hem allt för sent bara.. På tisdag är det jobba och sen skola som gäller. Hoppas jag inte blir sjuk bara.. Känner att jag har lite ont i halsen eller nått.. inte bra inte...


well well.. 

Upptäckte iallafall att bilen min har gått mer än 9,5 varv runt jorden. Det är ganska långt.. mer än 38.000 mil har den gått.. Helt sinnessjukt! One of a kind.. :D


Slänger upp ett klipp av svensk humorhistoria. Killing-gänget när de är som bäst. Enjoy! :D


Ovido - Quiz & Flashcards