Alla inlägg den 8 september 2009

Av Nilla - 8 september 2009 16:42

Bloggen har ju som bekant ändrat utseende. och Jag har fan annat att göra än att sitta och pula med det. men likt förbannat så sitter jag här. Allt är ju roligare än att plugga.. Jag till och med byggde ut min farmville-farm på facebook istället för att ta mig igenom de kapitlena jag måste läsa. Dock är det ju på engelska och det är det som gör det så svårt. jag orkar inte hålla koncentrationen uppe i varje mening på varje sida. Och om jag inte gör det så fattar jag inte ett jota utan måste läsa om allting. GAAH!!


Sen är jag helt sjukt trött i kroppen idag, och känner mig allmänt knasig. Träningsvärken sen ridningen igår kommer smygande sakta men säkert, och sen var jag ju ute och gick tidigt i morse oxå. HAr även en halv fundering på att cykla till maxi och hämta mina beck-filmer sen.. Men då blir det ju absolut ingen nytta gjord, så jag tar nog det imon när jag ändå är i skolan lixom.. förena nytta med nöje..


Diska ska jag iallafall göra sen. och plocka iordning lite skit. Har kläder över heeela jäävla golvet! GAH! Blir tossig, men jag vet ju att det är jag som lagt dom där...


Överlag är det en trisst tisdag idag. JAg har typ ingenting att göra, och jag har inte direkt lust att göra nått heller. Är alldeles för trött i kroppen och i huvudet.

Dock har jag typ kommit på vad jag ska ge fining i födelsedagspresent.. Det andra sket sig för att det var lite för löjligt, samt att det var rätt dyrt. Men nu har jag hittat nått som är typ lika nördigt, men ändå kul och användbart. Dock måste en fråga besvaras innan jag kan fixa grejjen, men frågar jag det så vet han ju precis vad jag ska köpa. GAH! Kan ju inte gärna ringa och fråga hans mamma lixom. För ja, det är nått som hon vet, eller åtminstonde kan kolla upp rätt lätt. Men som det ofta är så tycker jag det är en skitbra idé, men sen 2 dar senare så kommer jag på att det kanske var lite väl töntigt... men jag får väl se hur det blir med det.. Man kan ju hoppas att det blr bra till slut.


usch. trött trött och seg seg. Och snart hänga tvätt tvätt.. Sova?


Av Nilla - 8 september 2009 09:22

Gaaah!! Jag hatar när saker man är familiär med ändras. OCh speciellt en sån kopiöst stor ändring som det nu har blivit. Man ser det inte när man läser, men själva portalen där man skriver inläggen till bloggen har genomgått en extreme makeover med tandblekning, näsoperation, bröstförstoring och fettsugning. Eller.. njaa.. Fettsugning vette fan. Sidan är fräsh, och egentligen bättre än innan, men det tar en lång tid att vänja sig.

Min domän står iaf fast och den tänker jag inte ändra på, även om jag kan... mohahaw! Dock tror jag att ändringen av sidan handlar om att göra det lättare för dumma folk, eller folk som brukar lägga upp mkt bilder etc i sin blogg. Vilket jag inte alls har gjort speciellt mkt. :P

Dock kan man ju hoppas att de har löst alla script fel som har varit den senaste tiden. Sånt blir man mer galen på än att en sida har ändrats.

Well. Idag har jag varit uppe tidigt. Jag och Anneli har nämligen varit på en morgonpromenad redan kl 8. Var riktigt trevlig att skvallra av sig innan frukost. :P Nu ska jag bara käka och sen ska jag plugga hela dagen. Är lediga idag nämligen eftersom en föreläsning blev flyttad. Jeeej! :D

I eftermiddag kommer förhoppningsvis mina beckfilmer oxå. Och då går jag in i Nörd-mode igen. fast vem försöker jag lura.. som om jag nånsin går ur det..?!

Well well. Se ya!

Ovido - Quiz & Flashcards