Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Nilla - 19 augusti 2009 14:08

Det är förmodligen sommarens sista sommardag ute. Solen skiner, det är varmt och molnen är tussiga. Rätt trevligt, men fasen så stressigt. Man får ju dåligt samvete av att sitta inne.


Jag var hos sjukgymnasten på förmiddagen. Hon typ tyckte att jag var "frisk" eller så.. Hon kan lixom inte göra mer.. Och jag tror nog att jag är typ frisk oxå, iallafall stundtals. Men nu har jag lixom gått med detta så himla länge att jag vet precis vad jag ska göra när jag har ont. Så det löser sig nog. Bara jag gör mina övningar och tränar som jag ska så blir det nog bra. :P


Åkte till mamma och solade en stund sen. Och självklart somnade jag. Varför gör man det? och varför blir man så satans degig när man vaknar?! 

fick lite sol på mig iallafall, och det var skönt. :D


Cicci var här en sväng igårkväll oxå. Riktigt roligt att få lite spontant besök. Så nu är tysklandsresan planerad och klar. Bara lönen som ska trilla in. :P Vi räknade ut att man kan få ca 12 flak öl för 1000 SEK. Helt sjuuukt billigt! Dock ska vi nog köpa rätt humana mängder. Dock måste man ju ha så man klarar alla kårpuber hela hösten. 


Men nu ska jag ta hand om min simsfamilj. Dottern gifte sig och har fått barn. Måste bygga ut huset rätt snart, känns det som.. ;)


Hörs sen! pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards