Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Nilla - 12 augusti 2009 15:37

jag fick precis en uppenbarelse.. eller tankeställare eller hur man nu ska säga...


När jag gick på gymnasiet och sådär var jag ofta hemma från skolan för att typ sitta och glo, umgås med vänner, surfa, och typ sova... Jag insåg precis att jag lever mitt drömliv. (om än lite för lite tillgångar..)


Jag kan sova hur jag vill, äta vad jag vill, surfa på vilka sidor som helst, spela vilken musik jag vill, kolla på tv när som, dansa fult, inte diska på en vecka, och bara spontant ta hit vem fan jag vill vilken tid på dygnet som helst. Jaghar INGA måsten. Jag gör bara det JAG vill, hela tiden!


Tänk om jag hade vetat om detta när jag gick på gymnasiet...  Då kanske jag hade varit lite mer närvarande och pluggat lite mer... Fan vilken slacker man är... Och ärligt talat skäms man lite när man säger att man längtar tillbaka till skolan. uuh! 

Men fy faaan va skönt det är att vara vuxen!! -rubbing it in-


Nu ska jag äta morot, läsa nerd-skit på warpdrive, lyssna på Doktor Kosmos och snart åka iväg till Maxi och hämta mina filmer. Sen ska jag hem till mamma och äta mat. :D

Yeeeey!!

Av Nilla - 12 augusti 2009 11:18

Jag är inte riktigt van vid att vara ledig. Har ju jobbat typ varje dag sen i juni, så jag är iiiinte riktigt med på vilken dag, månad och år det är. :P Dock antar jag att det är onsdag idag, och alltså bara 2 nätter kvar att ligga ensam i sängen.. Väntan är inte så lång när man väntar på nått sånt.. hehe!


Jag är massor med bättre i ryggen idag och nacken oxå. Är visserligen lite stel, men seriöst.. Jag gick ju precis upp. Men det känns lite som om jag har en sjukdag idag. Gick upp vid 8 och ringde sjukgymnasten för att ändra tiden på måndag, men hon var såklart inte där, men tiden är avbokad, så skulle hon ringa mig iallafall. Dock var det så gött att ligga i sängen, så jag gick och la mig igen och drömde en massa psyko. (you dont wanna know)... (innehöll en del sex, ex, vänner, föräldrar, hästar och halm.) (I said you dont wanna know!)

Vaknade iallafall för en stund sen och har lite huvudvärk. Är väl för att jag sov för mkt.. Men iallafall är det därför det känns som en sjukdag. Att vakna, ringa ett samtal och sen lägga sig och sova en massa mer. :P


Idag ska jag tvätta och handla. Sen blir det väl att spela sims oxå. Måsteju kicka Razz's ass! :P Ska hem till mamma ikväll oxå. Hon ska lägga upp ett par brallor åt mig, och sen ska jag äta där med. Får nog ringa och påminna henne, tror jag.. hehe! Vill ju ha lunchlåda till jobbet imorgon. :P


Well well. Frukost first! Slänger in dagens coolaste klipp. 1337!!! :D



See more funny videos and funny pictures at CollegeHumor.
Ovido - Quiz & Flashcards