Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Nilla - 17 augusti 2009 22:14

What to do... What to do... ;)


Humor som minsann aldrig blir gammal! 



Av Nilla - 17 augusti 2009 20:22

Måndag idag. Och det känns som om det har varit en lååång dag. Jobbade imorse. Gick bra, men det var lite kämpigt... Kom fram till, när jag gick därifrån, att jag passar nog bäst till typ kontorsjobb eller liknande.. Där man kan chilla lite och sen ta ett ryck och sen chilla lite igen. Typ så som vi gör när vi pluggar... Kommer fortfarande ihåg b-uppsatsen.. På tal om Buddha alltså... ;)


Har även varit och ridit idag, för första gången denna terminen. Hade Santos (tror jag den hette).. Ung pålle, men han var riktigt duktig och rolig att rida. Vi har fått nårra nya i gruppen oxå, men jag vette fan om de var trevliga... Sa inte ett shit. 

Men jag har varit tveksam till att fortsätta rida, men samtidigt är det synd att bara lägga av med det enda som man är duktig på. Rida, åka skidor och spela sims.. (och sex oxå, förståss.. hehe!)


Gick iallafall bra med ryggen. Men det märks att jag inte levt som jag brukar nu under sommaren. Inte haft tid och ork med promenader och det är ju stärkande för ryggen att gå. Kändes när jag red att jag är lite svag i ryggen, men det ska nog ordna upp sig tror jag. La mig på min boll och tränade när jag kom hem, gjorde 50 situps och 20+ armhävningar oxå. Jag och Razz ska ju bli "fitta" till nästa sommar. Beach 2010.. :D

Har nog typ bestämt mig för att inte förnya mitt jymkort oxå. Har ju betalat en satans massa hela sommaren utan att gå dit. Och sist jag var där var det inte ens roligt. Har inte varit roligt att gå på pass på hela året. Så jag tränar lika gärna hemma och springer en runda på galgberget. Tiden till nästa års vårrus måste ju förbättras! :D (och så länge jag inte är rullstolsburen borde ju inte det vara en omöjlighet...)


Usch.. Börjar längta lite efter att Anneli ska komma hem. Har fan inget att göra lixom.. Verkligen lust att gå en promenad och skvallra en massa. Länge sen! Men hon dyker la upp snart, kommer ju tillbaka till Sverige idag. Yeey! :D


Nu ska jag nog eventuellt pallra mig in i duschen om jag orkar. Men jag är trött av all sport.. Tar på krafterna att sitta i soffan och kolla på friidrotts-VM. :P


Puss haj!

Ovido - Quiz & Flashcards