Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Nilla - 11 augusti 2009 18:38

Ibland är man stolt över att man växte upp under 90-talet. Ibland är man inte det.. Och när man kollar igenom sin skivsamling fattar man inte att man överlevde och blev en något sånär bra människa.


Dock var min favoritskiva när jag var 9 år gammal "Smurfhits". Satans va jag sjöng och dansade till det. :D Kan fortfarande de flesta texterna, och när jag hör orginallåtarna på tex radio sjunger jag automatiskt smurftexterna. Borde nog nästan läggas in för det.. ;) 


Iallafall finns det en massa smurflåtar på tuben. Men jag tänkte att jag lägger in en störtskön här. :D 

Kan verkligen se mig själv stå och mima i svarta tights, min vita Fila-tröja och med USA-sockar, med Robyn-frissa och en imaginär mikrofon i högra handen samtidigt som jag hoppar på vår liiilla studsmatta. Det borde man göra om nån gång. :D



Av Nilla - 11 augusti 2009 11:13

På en skala 1-10. Hur coolt är det inte att det numret som kommer upp i bankdosan som man ska trycka in i inloggningen på banken är telefonnummer till nån i samma stad där man bor?!

Det hade dock varit liiite ballare om man kände personerna, men ändå.. :P


Idag är ryggen mycket bättre. Tog smärtstillande igår, det jag hade hemma så nu är jag igång igen. 

Cicci var här en sväng igår. Var riktigt mysigt. inte ofta man har spontanbesök, så det var välkommet. :D 

Och snart ska jag in till stan och fika med Becca-Bus. :D Eller Mufflonkvack är det ju egentligen.. (låååååång historia)


Dock är det som vanligt mycket månad kvar i slutet av pengarna. Klarar man sig på knappt 3k i 16 dagar...? Kanske Razz hade rätt, onödigt att köpa Beck-filmer för 400 spänn... Iofs tycker väl han alltid att Beck är onödigt.. Well.. Lönen trillar ju in förr eller senare.. haha! ;)

Och jag har bokat en massa pass nu i slutet av augusti, så pengar trillar in i september oxå. Vilket kommer kännas sjukt bra. :D Dock klarar man sig bra på studielån och rika föräldrar. Mowhaha!!!

(hade dock inte skadat att gifta sig rikt, men jag jobbar på det...)


Nu är det slutflummat. Frukosten kallar. 

Puss och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards