Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Nilla - 6 augusti 2009 14:19

Ibland går tiden så fort att man inte hinner reagera innan dagen har gått. Men vissa dagar släpar sig tiden fram och en timme känns som en hel eftermiddag. Jag antog att jag skulle ha massor att göra idag, vilket jag oxå har... Tänkte gå upp tidigt, men va fan, är man ledig så är man. Steg upp vid 10, hoppade in i duschen, käkade frukost och åkte och handlade. Sen slängde jag i mig lite lunch och stack till stranden.

Sjukt skönt att ligga och bara lyssna på hur andra pratar och badar. Eller snarare, sjukt skönt att inte behöva bry sig ett jota och bara störa sig som fan på föräldrar som hellre snackar i mobil än passar sina småbarn från att drunkna. men jag låg bara knappt 1,5 timme. När alla korsorden jag hade med mig var lösta och det var för jobbigt för ryggen och nacken att ligga på den stenhårda sanden på östra så drog jag mig. Och nu är jag hemma.  


Har en del att göra idag, diska och tvätta bland annat. Men jag vill inte. Vette fasen vad det är som är fel, men jag orkar inte. Har ont i ryggen och nacken, men jag vette fan varför eller vart det kommer ifrån. Ingen motivation alls. Är bara så satans uttråkad och längtar så sjukt mycket till imorgon. Samtidigt vill jag inte att helgen ska komma för då måste jag jobba istället för att mysa med han den där underbara.

Hur jävla typiskt är det inte att kära ner sig så totalt i en människa som ska bo i ett annat land (FFS!) fram till jul och förmodligen längre än så?! 


Jag är trött på att sakna folk. Jag är trött på att vara ensam. Jag är trött på att inte ha nån motivation till nått. Jag är trött på att ha ont i min jävla rygg. Jag är trött på att jag vill göra en så satans massa saker hela tiden men ALDRIG har möjligheten när det väl kommer till kritan. Jag är trött på att tiden går så jävla sakta. Jag är trött på att alltid ställa upp men inte få nått tillbaka. Jag är trött på att mitt hår ser ut som fan. Jag är trött på att alla mina kläder är fula. Jag är trött på att jag inte har några pengar och jag är så satans trött på att ALDRIG må bra.


Fuck this shit.



Ovido - Quiz & Flashcards