Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Dagens Update.

Av Nilla - 17 november 2009 19:14

Gaah!!

Idag är det tisdag. Och jag FATTAR inte att tiden går så fort. I övermorgon är det ju redan torsdag och efter det är det ju helg. 


Vi har suttit i möte ungefär hela dagen idag och mellan satt jag och hon jag skriver med och typ höll på att dö. Vi var grymt trötta båda två. Så det blev inte sådär jättemycket gjort idag.. men imorron ska vi göra jättemycket, och det känns bra att komma igång lite mer. Just nu känns det knappt som vi har gjort nått.. Så imorron blir det att skriva abstract och ut och få enkäter besvarade. Sen sammanställer vi nog en massa och sådär på torsdag och sen skriver vi nog en massa i projektrapporten. Får hoppas att vädret är ungefär samma imorron som idag, så vi kan promenixa lite och fråga folk sånt vi behöver ha reda på...


På torsdag ska jag till vårdcentralen och kolla järnvärde och sådär. Tror att jag har riktigt dåligt, som jag har sagt innan. Är bara en aning orolig att de inte ska hitta nått fel på mig... Vad gör man då? Och ja, jag är hypokondrisk. Tänker att jag har Hiv eller Aids minst... Eller varför inte livmoderhalscancer eller nått annat hemskt. Men jag är säkert "frisk", bara dåligt järnvärde eller stressad. hehe.


Jag var så trött att jag höll på att dö efter lunch. men kämpa måste man, och efter skolan åkte jag hem till anneli. Heidi var oxå där. Och de brukar ju alltid kunna pigga upp mig. Och ja. det piggade upp. De höll på att skriva på sitt projekt och jag övade mitt dressyrprogram på Annelis matta. Vi ska nämligen rida ett dressyrprogram nästa vecka på ridningen, och vi ska bli filmade oxå. Helt hystersiskt hemskt ju! :D Visserligen inte tvungen att man ska rida programet, men det är ändå lite spännande ju... 


Till helgen ska jag till Fredde. Vi ska till Hässleholm eller Helsingborg på lördag och kolla på bio. Vill så gärna se 2012, och har äntligen lyckats övertala Fred. och om vi åker till hässle så kanske jag kan smita inom tatueraren och boka en tid... 


Annars är det kanske inte så mkt nytt. Jag är trött, har ingen energi till nått, är lite småstressad över skolan men orkar samtidigt inte sätta igång med nått, lite orolig för pengar i december med alla julklappar samt var jag ska fira jul nånstans. Sen har jag massa lust att åka utomlands på nån resa, men vet inte var, när och med vem. Sen vill jag pussla oxå, men jag pallar inte. Det tar alldeles för lång tid, så jag blir bara irriterad, får ont i ryggen och tröttnar efter 30 bitar. Började pussla i förrgår, la knappt halva ramen, sen la jag av. Bitarna ligger så fint på golvet, och jag ska tvinga mig att lägga det. Och absolut med tanke på vad jag fick gå igenom för att hämta det där jävla pusslet. GAH!!!

 
 
Ingen bild

Anneli

17 november 2009 23:50

Va pysslig du är som pusslar... sött :)
Och ja är bara glad att mattan kunde vara till nytta för någon! Den ligger mest bara på golvet och latar sig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 19 januari 2010 13:03

Jag har starka funderingar på att lägga ner bloggen. Har ingenting att skriva längre... Det som jag behöver få ur mig snackar jag med min underbara sambo om, och resten.. jaa.. det är väl lite skitsamma egentligen. Och ärligt talat, vem vill läsa om ...

Av Nilla - 13 januari 2010 18:22

Träningsvärken sen första ridpasset för året sitter i. Jag är tokspänd inför redovisningen imorron, fastän jag kanske inte alls egentligen behöver... Jag är förbannat less på mina grannar som alltid är uppe snortidigt på morronen och för oväsen. Jag ...

Av Nilla - 11 januari 2010 20:38

Måndag igen och årets första ridpass är avklarat. Dock märks det ju rätt tydligt att man inte är så vältränad längre. men de ska vi snart råda bot på. :D Det jobbigaste med dagens ridpass var att jag inte har den fysiska styrkan att rida ordentligt l...

Av Nilla - 7 januari 2010 11:31

För alla som inte visste det så är det snö ute. Dock fattar jag inte alls hur man eventuellt hade kunnat missa det, men ändå... Det är helt sjukt hur mkt snö det är. Såhär mycket har det nog inte varit på flera år. Inte såhär års och verkligen inte s...

Av Nilla - 4 januari 2010 20:03


    Mark Bellison lever i en värld, precis lik den värld vi lever i, skillnaden är dock att ingen kan ljuga. Mark jobbar som manusskrivare/historienedskrivare på ett filmbolag som gör utbildande filmer (min översättning, på engelska: lecturing film...

Ovido - Quiz & Flashcards